martes, 30 de abril de 2019

VACANCES DE SETMANA SANTA

Aquesta setmana santa he anat de càmping amb la meva família i els meus amics.
El càmping estava al English Summer de Prades. Feia molt fred i no ens vam poder ficar a la piscina però com hi havien moltes sales vam veure pelis i vam fer moltes activitats amb els amics.
El menjar no estava molt bo però els postres estaven bonissims. El primer dia i el segon vam menjar fora els meus amics i jo.

Vaig coneixer molta gent  que a dia d'avui son molt amics meus. També vaig anar sis dies al càmping i vaig fer moltisimes fotos i vídeos. Vam organitzar velades per la nit i vam disfrutar i ballar molt. Molts dies per la tarda vam visitar el poble de Prades amb tots i ens vam comprar molts records de Prades. Em pensat en tornar a l'estiu només els amics i passar una setmana junts.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

VACANCES DE SETMANA SANTA

Aquesta setmana santa he anat de càmping amb la meva família i els meus amics. El càmping estava al English Summer de Prades. Feia molt ...